ساخت دستگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی ,  شاید شما هم به سود و درآمد کارتن سازی فکر کرده باشید ،و قصد راه اندازی کارتن سازی را داشته باشید چون کارتن از لوازم پر مصرف امروزی می باشد داناج به تولید بهترین دستگاه های کارتن سازی پرداته است و کارشناسان فروش همواره آماده  راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

ساخت دستگاه کارتن سازی
ساخت دستگاه کارتن سازی

سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی

توضیحات کلی: درباره کارگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

تجربه کمپانی دانش صنعت  بعد از 2دهه فعالیت به این شکل است، اگر هدف تاسیس کارگاه کارتن سازی دارید حتما 6دستگاه اولیه را جاسازی کنید.

1_دستگاه برش

2_دستگاه چاپ

3_دستگاه چاک زن

4_دستگاه دایکات

5_دستگاه لمینت

6_دستگاه تسمه کش  که نا فرآوری انواع کارتن و جعبه را داشته باشید.

و برای اینکه بتوانید در این بازار چشم وهمچشمی و تکاپو کنید باید توانا به فرآوری کل نوع کارتن و جعبه باشید.

که شما با این 6دستگاه از جعبه پیتزا الی کارتن یخچال میتوانید تولید کنید و گونه ها کارتن لمینتی و سال جاری کارتن خرما کارتن گردو کارتن کشمش و جعبه های لمینتی لوازم برقی میتوانید فرآوری کنید.

در صفحه اصلی سایت تقدیر طریق فرآوری و دستگاه های لازم جهت تولید کارتن دقیق نوشته ایم که چه نوع کارتن هایی میتوان فرآوری کرد.

دستگاه خودکار کارتن سازی

مساحت کارگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

مساحت کارگاه کارتن سازی برای شروع 300 متر باشد کافی است اگر اغلب بود خیلی عالی چون بعدها که سفارش کارتن بسیار شود دربایستن به جابجایی نیست ارتفاع سقف کارگاه حتما اغلب از 3الی4 متر باشد درب ورودی حتما به اندازه ای باشد .

که مشرق بتواند عبور کند، مساحت کارگاه کارتن سازی 160 متر هم باشد جوابگو است البته خویش ذیل بنا یعنی خویش سوله دست کم 150 متر باید باشد.

ساخت دستگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

برق لازم برای کارگاه کارتن سازی

برق کارگاه کارتن سازی حتما 3فاز باشد کمینه 32 یا 25 آمپر باشد برق دستگاه کارتن سازی 3فاز است و دستگاه لمینت و دستگاه تسمه کش تک فاز میباشد، دیگر دستگاه های کارتن سازی برق 3فاز نیاز دارد.

سود و درآمد جعبه سازی

دستگاه خودکار کارتن سازی
دستگاه خودکار کارتن سازی

دستگاه خودکار کارتن سازی

درکارتن سازی سود تغییر ناپذیر نیست و کمی اغلب یا کمتر میشود در همه سود یک عدد کارتن 30الی 35% رقابتی میباشد.

که حدودا 7الی8% خرج پیشه میشود که هزینه آب و برق و کرایه کارگاه و حقوق کارگرها میشود درنهایت دست بالا هم محاسبه نماییم 10% خرج شغل میشود.

تقریبا 20% هم که بماند بس است که موطمئنا از این اغلب است و تاب فرآوری دستگاه ها معاش 7000الی8000 الی کارتن میباشد.

که روزی 5000تا کارتن هم فرآوری شود عالی است و هوده خوشنودی بخشی دارد. مثال: ما کارتن را خریداری کرده ایم.

و پس از ارسال به کارگاه ما دونه 1000تومان تمام شد 35درصد هم که محاسبه شود حدودا 1350تومان میشود 10درصد هزینه پیشه ناچیز کنیم 1250 تومان میشود که حدودا 200 لغایت 250 تومان فایده خالص یک کارتن میشود.

سرمایه در گردش کارگاه کارتن سازی

دستگاه اتوماتیک کارتن سازی

برای محاسبه سرمایه درگردش یک کارگاه کارتن سازی پیوستگی به تولید کارتن در اون کارگاه دارد، که چه مقدار کارتن در کارگاه کارتن سازی تولید میشود؟

و چه مقدار ورق خام خریداری میشود؟ اما کارگاه کارتن سازی که تازه تاسیس شده باشد سفارش کارتن چه بسا 2000تا کارتن داشته باشد.

در کارگاه کارتن سازی برای 2000 عدد کارتن در روز حدودا 30 میلیون تومان هر 10 روز سرمایه درگردش دربایستن است یعنی ماهیانه  90 میلیون تومان لازم است.

به علت گرانی های تازه و نوسانات بازار فروش کارتن نقدی است البته بعداز گرانی دلار و گران شدن ورق خام موقع سفارش کارتن حداقل 90% مبلغ همه را دربافت میکنید، یعنی سرمایه درگردش چندانی لازم نیست.

راه اندازی کارتن سازی قوی و پرقدرت

برای اینکه کارتن سازی زیاد خوب و کاملا پرقدرتی داشته باشید به جزء 6دستگاه اولیه یک دستگاه چاپ اتومات 2رنگ و یک دستگاه لبچسب اضافه کنید .

و به گفته های ما حتما پروا کنید بسیاری از نکات را اینجا و در تقدیر های دیگر سایت نوشته ایم ولی چندین نکته مهم تنها حضوری گفته میشود و این نکات اصلا جهت تبلیغ در گوگل نیست فقط جهت آگاهی رسانی نوشته ایم.

راه اندازی خط تولید کارتن سازی

راه اندازی خط فرآوری کارتن سازی

در ابتدای صحبت ها گفتیم 2نوع کارتن داریم,لمینتی و چاپی اگر سرمایه مختصر دارید برای آغاز کارتن سازی میتوانید یگانه از این 2نوع را برگزیدن کنید.

و تنها کارتن لمینتی یا کارتن چاپی فرآوری کنید، که درصفحه اصلی سایت تقدیر دستگاه های لازم کاملا روشنگری دیتا ایم که چه دستگاه هایی نیاز است و چه نوع کارتن هایی میتوانید فرآوری کنید.

 

دستگاه صفر و دستگاه دست دوم یک سال گارانتی بی قید وشرط دارد نصب وراه اندازی و تعلیم رایگان سپریدن میشود.

معرفی تولید کننده مواد اولیه که به طور سر راست و بدونه واسطه از فرآوری کننده بگیرید مواد اولیه زیاد مهم است به خصوص ورق خام چون شما دستگاه و کارگاه و اکثر موارد سایر را یکبار میگیرید.

و مواد اولیه را همش نیاز دارید به خصوص ورق خام فلذا سر راست از تولید کننده بگیرید خیلی بهتره. در چهره ویرانی دستگاه ها طی 24 ساعت یا دستگاه را تعمیر ویا تعویض میکنیم.

سوالاتی که همیشه در ارتباط با کارتن سازی پرسیده میشود

سود و درآمد کارتن سازی و جعبه سازی

آیا کارتن سازی کار نکویی است؟ آیا در کارگاه کارتن سازی کامیاب میشویم؟

چقدر سرمایه درگردش احتیاج است؟

دوستان توجه کنید همانطور که کارتن سازی جزء 5شغل برتر است و فایده دهی احسان دارد موطمئن باشید جزء کمینه 10شغل سخت هم هست.

اما با کمی دقت میتوان امیدوار بود، درباره کامیاب شدن باید بگم هدف و قصد شما اگر واقعا پیشه کردن باشد موطمئن باشید.

حتما میشود کارکرد و به فایده و خواسته خود رسید و حتما دستگاه هارو از دستگاه ساز بگیرید که وسط کار و با کلی سفارش به خاطر خرابی دستگاه ناچار نباشید کارگاه را تعطیل کنید همنشین عزیز بنده دستگاه ساز هستم وبا کلی تجربه فعالیت میکنیم .

ساخت دستگاه کارتن سازی

  •  سرمایه در گردش کارگاه کارتن سازی
  •  راه اندازی خط تولید کارتن سازی
  •  سود و درآمد کارتن سازی
  •  دستگاه خودکار کارتن سازی
  •  کارگاه کارتن سازی
  •  راه اندازی کارتن سازی

ساخت دستگاه برای تولید کارتن ها و جعبه های لمینت

ماشین آلات و دستگاه های مورد نیاز برای تولید جعبه های لمینت نیز دستگاه شیتر، دستگاه چاپ ،دستگاه دایکات،دستگاه لب چسب و دستگاه های لمینت است.

از این جعبه ها و کارتن های لمینت، برای ساخت قوطی ها، پلاستیک ها، مقوا و …. استفاده می شود.

برای خرید دستگاه دست دوم از شرکت های سازنده دستگاه کارتن سازی، اقدام نمایید.

یکی از نکاتی که در مورد خرید دستگاه کارتن سازی، باید مد نظر قرار دهید، این است که بسیاری از کارگاه های تولید کارتن برای کاهش هزینه های ابتدایی خود، از دستگاه های دست دوم کارتن سازی استفاده می کنند.

قیمت ماشین آلات صفر و و نو، تقریبا دو برابر دستگاه های دست دوم می باشد.

خرید دستگاه دست دوم نیز باید از طریق شرکت های تولید دستگاه کارتن سازی دست دوم پیش از خرید دستگاه های دست دوم باید مراحلی طی شود، به یاد داشته باشید که جابه جایی دستگاه دست دوم حتما باید توسط سازنده دستگاه کارتن سازی انجام شود. زیرا در مرحله جابجایی دستگاه ها، پیچیدگی هایی رخ می دهد که فقط توسط آن کارگاهی که ساخت دستگاه کارتن سازی را انجام می دهد، قابل اجرا و رفع می باشد.

 وظایف مهم شرکت های ساخت و تولید دستگاه

همچنین یکی دیگر از وظایف شرکتی که تولید دستگاه تولید کارتن را به عهده دارد، قرار دادن و چیدمان دستگاه ها در فضای کارگاه کارتن سازی می باشد. زیرا کوچکترین مشکل در هنگام نصب و راه اندازی دستگاه چاپ هزینه های سنگینی را در پی خواهد داشت.

همچنین در صورت نقص و اختلال در دستگاه ها، تعمیر خرابی ها و سرویس دستگاه ها باید توسط شرکتی که ساخت دستگاه کارتن سازی را عهده دار است، انجام شود.

دستگاه های صفر و دست دوم، مشمول یک سال گارانتی شرکت ها و کارخانجات ساخت دستگاه کارتن سازی می باشند تا در صورت نیاز، برای تعویض قطعات و ابزار دستگاه ها، استفاده می شود.

همچنین معمولا ضمانت تعمیر و سرویس دستگاه ها و انجام خدمات تا 10 سال به عهده سازنده دستگاه کارتن سازی است.

خرید ماشین آلات کارتن سازی

 

خرید دستگاه کارتن سازی دست دوم

در مقوله خرید و فروش دستگاه کارتن سازی دسته دوم و صفر در سراسر ایران تکاپو گسترده دارد و دستگاه کارتن سازی را با بها مناسب در تمام نقاط کشور به فروش می رساند.

شرکت داناج  یگانه از شرکت های زیاد اسم آور در مقوله فروش دستگاه کارت سازی در اقسار نقاط کشور به ویژه ، اسپهان ، شیراز ، مشهد ، تهران ، یزد ، قم ، تبریز و … می باشد.

به هدف خرید دستگاه کارتن سازی دست دوم و صفر در اسپهان ، قم ، تبریز و … می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در وابستگی باشید و تجربه خرید آسوده به اتفاق با گارانتی و ضمانت را برای خویش رقم بزنید.

در این نوشتار سعی شده است که اطلاعات مفیدی در مورد دستگاه های کارتن سازی دست دوم و ارشاد های جامعی در باره نحوه ای خرید دستگاه کارتن سازی ارائه گردد پس با ما را لغایت انتهای مقاله همراهی نمایید …

قبل از خرید دستگاه های کارتن سازی دست دوم حتما به نکات پایین پروا کنید :

دستگاه های کارتن سازی دست دوم دربرگیرنده مراحلی است که باید طی شود و 60درصد قطعات دستگاه های کارتن سازی دست دوم باید تعویض شوند الی دستگاه کارتن سازی دست دوم در کارگاه شما چندین سنه بدونه زحمت کارکند.

و شما با خیالی آسوده دستگاه های کارتن سازی دست دوم را خریداری نمایید.خوب طبیعی است .

دستگاه دست دومی که اصلا هیچ وجه تعمیراتی روی آن اتمام نشده و دستگاه دست دومی که قطعاتش را جایگزینی کرده اند قیمتشان متفاوت باشد.

داناج  همگی قطعات دستگاه های کارتن سازی دست دوم را تعویض می کند و تمامی عیوب های دستگاه را برطرف می نماید و دستگاه های دست دوم را نیز 1 سال گارانتی میکند.

و دستگاه های کارتن سازی را بعد از فروش اقدام به نصب وراه اندازی می کند و لغایت 10 سال در صورت هرگونه دشوار یا ویرانی قطعات در این دستگاه ها، خدمات و تعمیرات دستگاه های کارتن سازی را برای شما عزیزان انجام می دهد.

یکی نکاتی که در زمینه‌ی خرید دستگاه کارتون سازی، می بایست حتما به خاطر داشته باشاین میباشد ، که بخش بزرگی از سوله های ساخت و ساز و تولید برای کاهش مخارج ابتدایی خویش، از دستگاه کارتن سازی به کارگیری می نمایند.

قیمت دستگاه کارتن سازی

قیمت خرید ماشین آلات و دستگاه های کارتن سازی صفر و و نو، نسبتاً ۲ برابر دستگاه های استوک و تقسیم دوم  است.

خرید دستگاه کارتن سازی دسته دوم  نیز می بایست از روش بنیاد-نهاد-سازمان ها سازنده دستگاه کارتون سازی استوک و بخش دوم  قبل از خرید دستگاه های استوک می بایست مراحلی طی خواهد شد.

یادتان باشد که جابه جایی دستگاه استوک و دسته دوم مسلما بایستی به وسیله تولیدکننده دستگاه کارتون سازی صورت پذیرد.

ساخت دستگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

چون در مرحله انتقال دستگاه ها، ابهام هایی روی میدهد که صرفا به وسیله آن کارگاهی که تشکیل دادن دستگاه کارتن سازی را اجرا می‌دهد، قابل انجام و رفع است.

وظیفه کمپانی های سازنده ماشین آلات کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

همینطور یگانه از دیگر از وظایف شرکتی که ساخت دستگاه ساخت‌و‌ساز کارتو ن سازی را به عهده دارا است، قرار دادن و دکوراسیون دستگاه ها در فضای سوله و کارگاه کارتن سازی میباشد.

چون کوچکترین ایراد در هنگام نصب و فعال سازی دستگاه چاپ مخارج سنگینی را در‌ پی خواهد داشت.

همینطور اگر نقص و ایرادی در دستگاه ها هستی داشته باشد و شرکت سانده و فروشنده دستگاه ها بایستی به وسیله شرکتی که ایجاد کرد دستگاه کارتن سازی را عهده دار میباشد، صورت پذیرد.

دستگاه های صفر و استوک و تقسیم دوم ، مشتمل بر ۱‌سال گارانتی موسسه ها و کارخانجات تشکیل داد میباشند تا در شکل نیاز، برای ردوبدل قطعات و دست موزه دستگاه ها، به کار گیری میشود.

همینطور معمولا تضمین تعمیر و خدمت دستگاه ها و ایفا سرویس ها تا ۱۰ سال به عهده تولیدکننده دستگاه کارتن سازی میباشد.

ساخت دستگاه کارتن سازی

ساخت دستگاه کارتن سازی

درباره نويسنده

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمامی حقوق برای این وب سایت محفوظ می باشد
Call Now Button