خرید دستگاه کارتن سازی تهران

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

دستگاه کارتن سازی
دستگاه کارتن سازی اتوماتیک
دستگاه کارتن سازی از اسم آن نیز پیداست که عمل چاپ و ساخت کارتن را اتمام می دهد، این دستگاه صنعتی دارای انواع متفاوتی است که هر کدام نیز کارهای گزیده تر  را برای چاپ و تولید  کارتن اتمام می دهند.

انواع دستگاه کارتن سازی

 

خرید دستگاه کارتن سازی تهران
خرید دستگاه کارتن سازی تهران

دستگاه کارتن سازی  حائز گونه ها متفاوتی است، نخستین گونه آن برای برش کارتن کاربرد می شود که به آن دستگاه خط کش برش گفته می شود، یک نوع نیز وجود دارد که عمل چاپ را انجام می دهد و به ان دستگاه چاپ زنجیری می گویند، البته چاپ زن های دستی نیز یک نوع دیگر از دستگاه کارتن سازی است، برای بسته بندی نیز از دستگاه تسمه کش بهره‌گیری می شود و البته این عمل نیز به شکل دستی هم سپریدن می گیرد ولی زمان بسیاری زیادی را برای بسته بندی بهره‌گیری می شود.

دستگاه کارتن سازی نوین باید حائز چه خاصیت باشد:
مهم ترین ویژگی دستگاه های کارتن سازی این است که بدانید چه چندی کارتن برای سفارش هستی دارد، تیراژ کارتن اثر می دهد شما دقیقا از چه نوع دستگاه هایی استعمال کنید.

عملکرد و کارایی دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی اتوماتیک چگونه عمل می کند؟به انگیزه اینکه کارتن به شکل معمول در صنعت مصارف زیادی دارد پس باید از ورقه هایی برای فرآوری استفاده کرد که مناسب هستند، یعنی در برابر نم تغییر ناپذیر بوده و یا ورقه های آن به سرعت از هم متمایز نشوند، در ارتباط با این دستگاه می شود گفت فقط یک بار ورقه کارتن سازی از این دستگاه عبور می کند مگر اینکه بخواهید کارتن را به شکل دو رنگ تولید کنید، یعنی پیش درآمد رنگ کارتن را به شکل تک زده و بعد آن را به خلنگ تبدیل می کنیم.

در مرحله بعدی برای رنگ دوم باید اندوختگاه اب و هم چنین سیلندر دستگاه را کاملا تمیز نماییم و بر روی دکمه تنظیم دوباره زده تا بتوانیم به رنگ دوم برسیم. البته برای این پیشه می طاقت از گونه دستی کاربرد کرد ولی اگر سفارشات بسیار بسیار بودند، به طور مثال 80 الی 100 برگه، از دستگاه فلکسو می طاقت برای چاپ کارتن کاربرد کرد و می نا از دستگاه فلکسو دو رنگ استفاده کرد که حرفه را نیز راحت تر خواهد کرد. البته برای بعضی چاپ ها نیز از چاپ زنجیری نیز استفاده می شود. بعد در همه برای ساخت کارتن از این چهار دستگاه کارتن استفاده می شود که به راحتی می توانند ورقه های زیادی را فرآوری کنند.

 بهترین دستگاه تولید کارتن:

وقتی با یک دستگاه کارتن سازی مقابل می شوید این قطعات را همراه آن خواهید دید. فلکسو گرافی که به ان دستگاه چاپ فلکسو نیز می گویند و به شکل تک رنگ و تا چهار رنگ وجود دارد. دستگاهی که به صورت دستی و اتوماتیک شغل می کند به اسم دستگاه لمینت دستگاهی به نام دایکات که به سه شکل

دایکات پینگ پنگی
دایکات فکی
دایکات روتاری
یک گونه دستگاه که برش و خط را ایجاد خواهد کرد به اسم دستگاه خط کش برش دستگاهی که چاک دستی را انجام دیتا و به آن دستگاه چاک زن کارتن می گویند. یک گونه دستگاه که به شکل خودکار عمل می کند و به آن تسمه کش می گویند.

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

دستگاه منگنه زن کارتن

دستگاهی که لبه های کارتن را چسب می زند و به آن دستگاه لبه چسبان می گویند. در تو کشور برای تاسیس یک کمپانی کارتن سازی نیاز به 6 عدد دستگاه امروزین می باشد که پیش از نخست حرفه باید فراهم شوند. دستگاه ها در سطح مملکت از کاربرد متعددی برخوردار هستند که با احتیاط به طول, عرض و ارتفاع کارتن شکل و قالب خاصی را باید داشته باشد تا بتواند خرده دلخواه مشتریان را فرآوری کند.

دستگاه کارتن سازی در بازار:

در حال حاضر در کشور برای داشتن یک خط فرآوری نیازمند یک دستگاه چاپ کارتن با کیفیت هستیم که این دستگاه توانایی تولید هر گونه کارتن و جعبه با کیفیت خوبی را داشته باشد. یک اسپانسر برای این که بتواند به رای ها و افکار خویش به راحتی در این زمینه برسد باید به این صورت عمل کند. همان طور که در بالا گفتیم برای این که بتوان یک تولیدی کارتن راه اندازی کرد باید هم موعد 6 شماره دستگاه در ان جا مشغول به شغل گردند.

که دستگاه برش، دستگاه چاپ، دستگاه چاک زن، دستگاه دایاکت، دستگاه لمینت و دستگاه بسته بندی که در کنار یکدیگر باید کار و تحرک کنند تا کالا مورد علاقه مشتریان را در بازار چشم وهمچشمی فراهم نمایند. البته ناگفته نماند که برای تولید هر گونه کارتنی باید دستگاه ویژه آن را کارتن را از بازار تعبيه کرد. همگی شرکت های عرضه کننده دستگاه کارتن سازی در سطح کشور این فرآورده را با همگی امکانات به مشتریان خود عرضه می دهند. تا این عزیزان با شغل کرد دستگاه مشکلی نداشته باشند.

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

قیمت دستگاه کارتن سازی :

قیمت گونه ها دستگاه در سطح بازار وابستگی به کمپانی فرآوری کننده آن دستگاه می باشد که هر برندی بها گزیده تر خویش را در بازار دارا می باشد. البته قیمت دستگاه کارتن سازی پیوستگی به مواد اولیه به پیشه رفته و میزان عمل کرد های این دستگاه دارد که می تواند بر روی دستگاه کاغذ سازی نصب گردد. هر چه قدر میزان کارایی و کارکرد یک دستگاه باتر رود میزان هزینه خرید آن نیز افزایش خواهد نمایش داد که این مورد در لیست بها ساز و برگ فرآوری کارتن نیز راستگو می باشد.

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

اهمیت دستگاه در کیفیت کارتن

همه قطعات به حرفه رفته بر روی دستگاه کارتن سازی در کیفیت کارتن فرآوری شده تاثیر گذار می باشد. هر چه قدر جنس مرغوب بوده باشد محصول تولیدی نیز با کیفیت خواهد بود و مشتریان از خرید های خود راضی خواهند بود. هر چه طول عمر دستگاه بالاتر بوده باشد در کیفیت کارتن نیز کارایی اغلب خواهد داشت. خرید و فروش خط کامل نیز در سطح کشور بدست نمایندگی های خاصی صورت می گیرد.

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

لیست قیمت دستگاه کارتن سازی
لیست قیمت دستگاه کارتن سازی

خرید دستگاه کارتن سازی تهران

ساخت دستگاه کارتن سازی

لیست قیمت دستگاه کارتن سازی

نمایندگی فروش دستگاه کارتن سازی

کارتن سازی احمدی

دستگاه کارتن سازی در تهران

 

درباره نويسنده

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمامی حقوق برای این وب سایت محفوظ می باشد
Call Now Button